Tuesday 16 August 2011

cik gumux :)

hye alls .

hari ni topik aku nak cakap pasal aku rindukan kakak sayang aku sorang ni . da lame sangat tak bebual dengan die . yela , masing masing busy la kate kan . aku dok busy kat sini . kakak aku sorang ni plak busy keja je memanjang . hehehe . ape ape pon aku sangat sangat rindukan die . dulu bile ade free kami mesti berwebby bersame . berwebby seperti orang kurang siuman. tapi kami tetap comel . hahahaha !! puji diri sendiri la plak kan . memalukan sungguh . tapi kakak sayang aku sorang ni memang sentiase comel pon :p

comel tak kakak sayang aku sorang ni ? macam nora danish kan . hehehe



ni la keje kami bile berYM bersama sama . hehehe . semua orang cakap kakak aku ni cantik . dan aku , tak secantik die . jeles nih !!! hehehe . ape ape pon , adik sayang akak !!



sekali lagi kami membuat muke entah ape ape . ok la tu dari tak de muke kan . same kan muke die dengan nora danish ? comel je kan . ok , itu je entry hari ni . hehehehe

No comments:

Post a Comment