Monday 15 August 2011

betul ke ?

hye alls . 


pagi pagi bile aku online je , aku ternampak kat news feed aku tentang budak hilang . yela , memang aku ade dengar cerita pasal ramai budak hilang sekarang ni kan . roadblock pon sane sini , tapi yang amat memeranjat kan aku bile aku terbaca status :

‎: MAKLUMAT PENTING DR POLIS. Mesej penting utk semua golongan wanita yg nak pergi ke tmpt kerja, ke skolah, kolej sorg diri.. Jika terjumpa sorg kanak2 menangis di jalanan dan mnunjukkan anda alamat tmpt tinggalnya dan meminta anda membawanya ke alamat tersebut TLG BW DIA KE BALAI POLIS YG BERHAMPIRAN.. Tidak kira apa pun yg trjadi, jgn sesekali pergi ke alamat trsebut.. Ini adalah taktik terbaru satu kmpulan yg ingin merompak, menculik dan merogol. Pls fwd 2 all ur loved ones ♥.....



betul ke ? macam tak percaye je . betul betul wujud ke bende bende cam ni ? makin lama , makin menakutkan . manusia sekarang lagi bahaya dari syaitan kan . kenapa mesti perempuan je yang mengalami keadaan macam ni ?

and aku harap sangat pihak Polis Diraja Malaysia dapat selesai kan kes ni dengan segera . takde la hidup kami sebagai kaum hawa rase teramcam bile adenye cerita cerita macam ni . wahh , ayat aku . skema sangat la plak kan .

cayok cayok !!


majula polis untuk negara !!!

No comments:

Post a Comment