Thursday 18 August 2011

happy anniversary sayang : *

hye alls .


pagi pagi je aku dapat message dari si dia ' mama...happy anivrsry syg..genap **** tahun kita bersama...amin..hrp2 sampai papa mati k hubungn kt...papa xnk berpisah ngan mama ' . so sweet la dear . bile aku tengok tarikh ari ni . alamak . selalu aku yang wish and secara tak langsung aku yang engatkan die . but hari ni dalam sejarah die mengingatkan aku . tak pe la , saling engat mengingati antara satu sama lain . hadoiiii . romantic la plak kan :p

bile aku online plak , aku dapat wall post yang macam ni :





ni semua gara gara i merajuk kan ? cakap la hal sebenonye . ni semua taktik nak pujuk i kan ? hahaha . ape ape pon u memang sweet sayang , tak kesah la orang nak cakap ape pasal kite yee . i sentiase bahagia bersama u . ecehhh . thanks sebab engat semua ni k sayang . i rase dihargai sangat u layan i macam ni . ngeee... jiwang sangat la plak kan . takpe la , entry aku ari ni just for him . i love u so much sayang , insyallah , takkan terjadi ape ape dekat hubungan kita yaa . amin ...


No comments:

Post a Comment