Friday 10 June 2011

blog baru mesti kene cite baru kan . hehe

hye guys . hehehe . sory la , blog dulu tak tawu kenapa . so , aku buat la blog baru . ngeee .


first of all , aku nak say thank you very much kat my geli friend cik. Mira Naemat sebab menghabiskan mase untuk tlong aku selesaikan masalah blog aku ni . hehehe . klau nak mntak belanje tunggu aku kaya nanti yee . heee . 


and now go through on my topic , i wanna say thanks to my beloved sebab bagi aku gift mase anniversary kami . hehehe . comel kan . ngeee . gedik la plok . hahaha . nak nenok tak gift ape yg die bg ??? hold on . .



comel tak ???? happy sangat dapat rantai ni . 


wlaupun tak seberapa , but its really meaningful to me . 
lagi lagi kekasih hati yang bagi kan . ngeee . 





ade name aku ngan die lagi tau . awww aww . hahahaha . gedik la siak . hahha

TQ sayang bby sayang sangat sangat ngan dy . muaahhhh , muahhhhh !!!!!

No comments:

Post a Comment